Artikel • Casino • Leestijd: 3 min
Alles wat je moet weten over de netto stortingslimiet
Bij BetCity staat verantwoord spelen hoog in het vaandel. We willen er zeker van zijn dat het spelen op ons platform altijd leuk blijft. Daarom hechten we veel waarde aan verantwoord speelgedrag. Sinds 1 oktober 2024 zijn er netto stortingslimieten geïntroduceerd bij alle online casino's en bookmakers met een licentie in Nederland. Voor spelers tot 24 jaar is deze netto stortingslimiet €300 per maand en voor spelers van 24 jaar en ouder is deze limiet €700 per maand. Wat betekent dit voor jou? Lees hieronder verder voor meer informatie over deze nieuwe limiet.
Wat is de netto stortingslimiet?
De netto stortingslimiet is het verschil tussen je gestorte bedragen en je opgenomen bedragen. Dit wordt per maand berekend. Voor spelers tussen de 18 en 24 jaar wordt deze netto stortingslimiet ingesteld op €300. Ben je 24 jaar of ouder? Dan is deze limiet per maand €700. Dit geldt voor alle bestaande én nieuwe spelers, behalve als je al een gepersonaliseerd netto stortingslimiet hebt ingesteld. Deze limiet kun je te allen tijde inzien in je account. Naar beneden bijstellen kun je zelf, maar om de limiet te verhogen is eerst contact met ons nodig. Lees hier alles over op onze informatiepagina.Waarom een netto stortinglimiet?
Spelen bij BetCity moet leuk en verantwoord zijn én blijven. Dankzij deze nieuwe limiet zorgen we er samen voor dat je nooit meer geld verliest dan je je eigenlijk kunt veroorloven. Daarnaast is deze limiet sinds 1 oktober 2024 verplicht voor alle online casino's en bookmakers die een licentie in Nederland hebben. Alle spelers van deze casino's en bookmakers krijgen hier dus mee te maken.Kan ik mijn netto stortingslimiet aanpassen?
Het aanpassen van je netto stortingslimiet kun je in sommige gevallen zelf, maar soms is er ook contact met ons voor nodig. Wil je je limiet verlagen naar een bedrag onder de €300 (18 - 23 jaar) of €700 (24 of ouder), dan kun je dit zelf via het kopje 'Limieten' in je account. Als je een hogere limiet wilt, is een persoonlijk contactmoment met onze getrainde klantenservicemedewerkers verplicht. In een gesprek kunnen zij beoordelen of een hogere limiet verantwoord is. Dit kan gepaard gaan met het verzoek om documenten toe te sturen, om je financiële situatie te onderbouwen.Contact opnemen met de klantenservice
De klantenservice is 24/7 bereikbaar. Voor het verhogen van je netto stortingslimiet hebben we een speciale chat geopend. Deze kun je gebruiken via het chat-icoon rechtsonderin op deze pagina. Je kunt er ook voor kiezen om de klantenservice via e-mail of telefoon te contacteren. Je kunt alle mogelijke contactmogelijkheden vinden op onze website.Promoties
Bekijk alle